De verzendkosten voor uw bestelling worden berekend en weergegeven bij het afrekenen. Maakt u geen zorgen, u ziet de prijs voordat u een bestelling plaatst. U kunt ook onze verzendcalculator op de winkelwagenpagina gebruiken of de onderstaande tabel voor uw land raadplegen.
Alle bestellingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt.
Af en toe kunnen er vertragingen in de levering optreden. We bieden een trackingnummer voor alle leveringen.
Mocht u nog vragen hebben, neem dan hier contact met ons op
.
Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Monaco, Norwegen, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk
Land |
Tijd om te bezorgen |
Prijs |
Frankrijk |
Standard: 3-4 werkdagen Express: 1-2 werkdagen |
€5, gratis voor bestellingen van €150 €15 |
Andorra, België, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje |
Standard: 4-7 werkdagen Express: 1-3 werkdagen |
€9, gratis voor bestellingen van €150 €20 |
Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland, Hongarije, Letland, Litouwen, Malta, Noorwegen, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië, Zweden, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk |
Standard: 4-7 werkdagen Express: 1-3 werkdagen |
€15, gratis voor bestellingen van €150 €30 |
Albanië, Australië, Bosnië en Herzegovina, IJsland, Liechtenstein, Macedonië, Moldavië, Montenegro, Rusland, San Marino, Servië, Turkije, Argentinië, Brazilië, Chili, China, Hong Kong, Indonesië, Mexico, Filippijnen, Saoedi-Arabië, Zuid-Afrika, Taiwan, Thailand, Verenigde Arabische Emiraten, Vietnam, Israël, Japan, Maleisië, Singapore, Zuid-Korea, Nieuw-Zeeland |
4-7 werkdagen |
€ 30, gratis voor bestellingen van € 400 |
USA, Canada |
Bezoek onze USA/Canada website. |
|
Alle andere landen |
Neem contact met ons op en wij kunnen u helpen bij het bestellen. |
|
schade: Elizabetta Boutique is niet aansprakelijk voor producten die tijdens verzending beschadigd of verloren zijn gegaan. Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en wij zullen contact opnemen met de vervoerder om een claim in te dienen. Bewaar alle verpakkingsmaterialen en beschadigde goederen voordat u een claim indient.
Let op: we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw pakket op tijd aankomt, en normaal gesproken zijn er geen problemen, maar we kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen.